РОБОТА З ПРОГРАМОЮ

  • Щоб отримати доступ до Екстранету, заповніть форму на головній сторінці
  • Після отримання електронного листа з логіном та паролем увійдіть до особистого кабінету
  • Щоб користуватись усіма можливостями Екстранету, заповніть «Картку клієнта»
  • Заповніть «Картку клієнта», достовірними даними
  • Всі поля є обов’язковими для заповнення
  • Якщо у деяких полях інформація відсутня, впишіть символ «0»

Важливо! Ви не зможете зробити замовлення, якщо ваша «Картка клієнта» не буде заповнена.

Якщо у вас виникли труднощі із заповненням «Картки клієнта», зв’яжіться з технічною службою підтримки за номером 067 373 66 01

  • Використовуйте “Форму замовлення” або “Каталог товарів” для оформлення замовлення

  • Обирайте товари у списку або користуйтеся фільтрами: Категорія, Сезон, Бренд та ін
  • Натисніть кнопку “Варіації” або “Замовити”. Оберіть варіацію товару, яка складається з розміру та кольору, вкажіть необхідну вам кількість.

  • Додайте товар у Кошик натиснувши кнопку “Замовити”

  • Перегляньте список замовлення у Кошику та ознайомтесь з миттєвою знижкою

  • Перейдіть до оформлення замовлення

Зверніть увагу! Товар реалізується в палетках – 6 шт., або коробках – 10 шт. Вартість товару вказана за одну шт.

  • На сторінці “Деталі замовлення” оберіть спосіб доставки
  • “Нова Пошта, до відділення” – отримайте товар у найближчому до вас відділенні
  • “Нова Пошта, на адресу” – кур’єрська доставка за вказаною вами адресою
  • Введіть дані (ПІБ, номер тел.) особи, яка отримуватиме товар. Дані будуть збережені при наступних замовленнях. Щоб змінити інформацію при наступному замовленні, впишіть нові дані
  • Ознайомтесь з Публічною Офертою та поставте відмітку, після цього підтвердіть замовлення.
  • Отримайте номер ТТН, SMS-повідомленням або в додаток “Нова Пошта”
  • Якщо ви бажаєте отримати замовлення за вказаною вами адресою, очікуйте телефонний дзвінок від кур’єра Нової Пошти та узгодьте час зустрічі самостійно

Зверніть увагу! Доставка замовлення безкоштовна!

  • Оплата проводиться шляхом передоплати згідно виставленого рахунку за товар
  • Відправлення замовлення відбувається після отримання коштів від замовника
  • Індивідуальні знижки

Індивідуальні знижки нараховують, узявши до уваги загальну суму замовлень за півріччя:
   – Щоб отримати знижку у розмірі 7%, сума замовлень за попереднє півріччя повинна складати 500 000 грн.
   – Щоб отримати знижку у розмірі 12%, сума замовлень за попереднє півріччя повинна складати 1000 000 грн.

Індивідуальна знижка дорівнюватиме 0, якщо в попередньому півріччі замовлень не було. На цей період діють миттєві знижки.
Розрахунковий період: півріччя, це 01-06, та 07-12 місяці року.

  • Миттєві знижки

Миттєві знижки нараховуються на суму сформованого вами замовлення

– Замовлення від 30 000,00 (сума накладної з врахуванням вказаної знижки) – 3% знижки
– Замовлення від 50 000,00 (сума накладної з врахуванням вказаної знижки) – 5% знижки
– Замовлення від 100 000,00 (сума накладної з врахуванням вказаної знижки) – 7% знижки
– Замовлення від 200 000,00 (сума накладної з врахуванням вказаної знижки) – 10% знижки

  • Товари з позначкою розпродаж

   – Товари реалізовуються за заниженими “Цінами Розпродажу”

  • Акція “2+1”

   – За умовами акції, при замовленні 2 штук товару, котрий підпадає під дану акцію, третю одиницю товару ви отримаєте лише за 0,01 грн

+38 067 350 35 34
підтримка існуючих та нових клієнтів, у разі виникнення запитань відносно співпраці

+38 067 373 66 01
технічна підтримка, у разі виникнення проблеми з реєстрацією, роботою в програмі, замовленням ін.

ЗАПИТАННЯ – ВІДПОВІДІ

Логін і пароль Demo Price

Скориставшись цим логіном та паролем ви можете користуватись Екстранетом з обмеженим функціоналом. Тут доступно лише перегляд товарів та актуальних цін. Оформити замовлення неможливе.

Чи можливо змінити замолення після надсилання заявки?

Замовлення може бути відкориговане в будь який момент до підтвердження остаточного формування замовлення менеджером.

Чи можливо оплата замовлення при отриманні?
  • Оплата проводиться шляхом передоплати згідно виставленого рахунку за товар
  • Відправлення замовлення відбувається після отримання коштів від замовника

ЗАДАЙТЕ НАМ ЗАПИТАННЯ

    Клієнтська служба підтримки